miercuri, 26 decembrie 2012

SHOW: Mireasa Pentru Fiul Meu 26 Decembrie

In aceasta superba seara avem parte de un nou episod, Mireasa Pentru Fiul Meu 26 Decembrie este transmis de la ora 20:30 imediat dupa ce se incheie Observatorul principal din aceasta zi de miercuri. Antena 1 ne aduce caldura in sufletele noastre oferindu-ne un nou capitol din reality-show-ul matrimonial, mai exact Mireasa Pentru Fiul Meu 26 Decembrie 2012. Speram sa discutam totul impreuna, dar numai dupca ce se termina show-ul pentru a fi toti pusi la curent.


Va dorim vizionare placuta tuturor celor care veti urmari in exclusivitate la Antena 1, Mireasa Pentru Fiul Meu 26 Decembrie 2012. Ne bucuram ca v-am informat despre aceasta emisiune de top din tara noastra si va mai asteptam pe paginile acestui site informativ.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates